Gratis infomøde

Informationsmøde om kørekort

Er du i tvivl om, hvorvidt det er nu du skal i gang med at tage kørekort? Eller om køreskolenPLUS er det rigtige valg for dig? Så tilmeld dig til vores gratis infomøde. Her vil du få lidt information om det at tage kørekort, og du kan få svar på alle dine spørgsmål. Desuden byder vi på lidt at drikke og lidt let til ganen.

Det er ikke nødvendigt at deltage i infomødet hvis du vil starte med at tage kørekort, men blot et ekstra tilbud til dig, der er i tvivl, eller ønsker at se lokalerne, skolevognen, eller blot møde din kommende kørelærer.

Du må meget gerne tage dine forældre eller en ven/veninde med. Vi glæder os til at se dig.

Kørekort / Køreskole i Vejen og VW Bilnøgle

Info-møde

Sending

OBS: Hvis du allerede er tilmeldt holdstart, er det ikke nødvendigt at deltage i infomødet, da alle oplysninger også vil blive givet ved første teorigang.