Tilmeld dig et hold

Klar… Parat… Tilmeld!

‘Godt begyndt er halvt fuldendt’ lyder det gamle ordsprog. Sørg for at du får en god start på dit forløb hos din kommende køreskole i Vejen. Første skridt er at tilmelde dig et hold vha. formularen her på siden.  Teoriundervisning er 1 gang om ugen i 9 uger.

Vi afholder med jævne mellemrum info-møder, hvor du kan komme og se lokalerne og møde din kommende kørelærer. Det er helt frivilligt om du vil komme til info-mødet, og al information der bliver givet til infomødet vil også blive givet ved første teorigang.

Hvis du er i tvivl, eller blot ønsker mere information, kan du altid sende en besked via chat-ikonet nederst til højre, sende en mail/SMS eller ringe til os. Se vores kontaktoplysninger ved at klikke her. Vi svarer altid inden for 24 timer.

Når du har tilmeldt dig, vil du modtage en række praktiske oplysninger i din mail, og så er det ellers bare at glæde sig til holdstart 😊

Vi ses!

Kørekort / Køreskole Grindsted og VW Bilnøgle
Kørekort til Personbil
Vælg hvilket hold du ønsker at tilmelde dig.
Er du fyldt 18 år når du starter? *
Du må starte når du er 16 år og 9 måneder.
Udfyld denne, så kan vi sende relevant information til dine forældre.